با نام و یاد خداوند متعال

پایگاه اینترنتی اکسین موزیک با هدف کمک به پیشرفت موسیقی کشور و معرفی آثار موسیقی ایرانی به مراجعه کنندگان و همچنین دانلود آهنگ های ایرانی مجاز به طور رسمی آغاز به كار كرده و به امید خداوند با کمک شما دوستان و بازدیدکنندگان عزیز ان شاء الله به یک سایت موسیقی قدرتمند در سراسر کشور تبدیل خواهد شد. امید است در این مسیر از راهنمایی ها و مطالب سازنده شما عزیزان نیز بهره ببریم.

اکسین موزیک به نشانی oxinmusic.ir از همین ابتدای شروع به کار خود می کوشد تا در محیطی صمیمی و آرام ، سرگرم کننده و با نشاط؛ تجربه ای لذت بخش را از دانلود و گوش سپاری به موسیقی ایرانی را برای بازدیدکنندگان علاقه مند و کاربران خود فراهم کرده و خدمات بهتری را به آنها ارائه دهد. دانلود راحت و بی دردسر آهنگ با بالاترین کیفیت به همراه بروزرسانی سریع از خدماتی است که “اکسین موزیک” برای کاربران خود به ارمغان آورده است؛ اکسین موزیک گرچه اولین سایت در این حوزه نمی باشد و قطعا آخرین هم نخواهد بود اما تلاش ما اینست تا با راه اندازی بخش های جذاب و جدید از قبیل اخبار روز، گزارش، گفتگو، نقد آلبوم های موسیقی تازه به بازار آمده، موسیقی فیلم، بانك كامل اطلاعاتی آلبوم های داخلی، جدول فروش آلبوم های داخلی و بخش های خبری – تحلیلی جذاب و متنوع؛ اکسین موزیک را متفاوت و متمایز نماییم. علاوه بر قسمت های ذكر شده، اکسین موزیک در نظر دارد تا با جمع آوری و ارائه بهترین و بروزترین محتوا در این زمینه با اعمال نظم و ترتیب خاص به محتوای سایت شما بازدیدکننده عزیز را در رساندن به هر آنچه نیاز دارید هدایت کند؛ همچنین سعی دارد ضمن ارائه خدمات دانلود آهنگ در دو کیفیت متفاوت با لینک مستقیم امکان شنیدن آنلاین و حتی پخش آنلاین اختصاصی را هم در وبلاگ کابر فراهم نماید.

اکسین موزیک همه هفته یكی از رویدادهای موسیقی کشور و یا یکی از كنسرت های اجرا شده را انتخاب نموده و به پوشش جداگانه گزارشی، تحلیلی و تصویری آن می پردازد. همچنین هر هفته به بررسی یكی از قطعه های ماندگار و خاطره برانگیزِ موسیقی فیلم های سینمایی نیز می پردازد و ضمن پرداختن به جزئیات و حواشی جذاب آن، همزمان كاربران می توانند آن قطعه مورد نظر را بشنوند. از قابلیت های دیگر سایت اکسین موزیک كه نظرات و دیدگاه های متنوع نویسندگان و منتقدان را درباره رویدادهای موسیقی داخلی و جهان در بر دارد و كاربران می توانند با قرار دادن یادداشت هایشان، در بحث ها شركت كنند؛ تمامی مطالب قرار گرفته بر روی سایت مجاز بوده و به درخواست عوامل پخش صورت می گیرد و در صورتی که باعث نقض حق کپی رایت شده و یا با عرف جامعه و قوانین و مقررات در تناقض و تضاد باشد؛ در اسرع وقت از روی سایت و همچنین سرور دانلود پاک می گردد. اکسین موزیک هیچگونه ارتباطی با سایت های غیر اخلاقی و مغایر با موازین و قوانین ایران نداشته و تنها از قوانین کشور تبعیت خواهد کرد. اکسین موزیک در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثبت گردیده بنابراین در صورت درخواست حذف مطالب از سوی این ستاد بدون هیچ قید و شرطی آن مطلب پاک خواهد شد.

محبوب ترین آهنگ ها

آهنگ حمید سبزیان به نام شب انتظار

آهنگ سامی بیگی به نام تو خوبی

آهنگ مریم حیدرزاده به نام مرغ آمین

آهنگ سعید آسایش به نام توبه کردم

آهنگ مهران کی پیشینیان به نام چقدر پاییز بشمارم

آهنگ بابک مافی به نام عطر تو

آهنگ عماد طالب زاده به نام میخوامت

آهنگ سامان جلیلی به نام حالم بده

آهنگ پوژنگ پروازی به نام سکوت تلخ

آهنگ علی تک به نام بعد از تو

آهنگ احسان انوری به نام ته قصه

آهنگ دانیال احمدی به نام واقعیت

آهنگ فرتاش کاپتان به نام همه چی رواله

آهنگ عادل دستیار به نام شب عروسی

آهنگ قاف و اشکان فدایی به نام شک

جدیدترین آهنگ ها

آهنگ مسعود محمد نبی به نام حس آرامش

آهنگ عباس شمس به نام حال من خوبه

آهنگ علیرضا ظریف به نام کریستیانو رونالدو

آهنگ علیرضا ریزنده به نام تو هر جوری باشی

آهنگ کیوان دیداری به نام اگه باشی

آهنگ محسن یزدان شناس به نام روزگار

آهنگ راستا به نام آغوش

آهنگ یوسف زمانی به نام دیدار آخر

آهنگ علی پیشتاز و سمیر به نام شبه

آهنگ اشوان به نام هنوزم میشه

آهنگ کوروش صنعتی به نام شبای انتظار

آهنگ علی بوتیمار به نام دلت گرفته

آهنگ سینا فردوسیان به نام از همون اول

آهنگ حمید حقیقت خواه به نام عشق پوشالی

آهنگ فرهاد آرمان مهر به نام عاشقانه

آهنگ سعید رستمی و رضا ملکی به نام اجازه میدی

آهنگ عارف به نام خط رو خط

آهنگ حامد بی و علی KF به نام دلسرد

آهنگ ناصر زینعلی به نام حس تازه

آهنگ علی لهراسبی به نام بنویس